سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه در بدمینتون بایستیم

ویوا بت

بدمینتون یک ورزش رقابتی است. از راکت و شاتل تشکیل شده است. این مقاله نحوه ایستادن در هنگام بدمینتون را به شما آموزش می دهد.


 

روش

1

سرویس را بزنید

تصویری با عنوان ایستادن در مرحله بدمینتون مرحله 1

1

با پای چپ به جلو و پای راست به عقب بایستید. به این ترتیب ، اگر حریف سرویس تلنگر را باز می کند ، بدون چرخش 180 درجه با سرعت کامل می توانید آن را به راحتی برگردانید.

تصویری با عنوان ایستادن در مرحله بدمینتون مرحله 2

2

زانوی خود را با زاویه 45 درجه خم کنید. اگر شاتل پشت سر شما قرار بگیرد ، به شما این امکان را می دهد که به راحتی بدوید یا عقب بروید. اگر اجازه دهید هر دو پا کاملاً صاف باشد ، حرکت شما نیز بیشتر طول می کشد.

تصویری با عنوان ایستادن در مرحله بدمینتون مرحله 3

3

به جای اینکه رو به او باشید ، باید پاها و بدن خود را تا حدی به سمت سرور متمایل کنید. این به شما کمک می کند تا به خصوص به سمت گوشه عقب بروید.

تصویری با عنوان ایستادن در مرحله بدمینتون مرحله 4

4

باید تا آنجا که می توانید بایستید. با این حال ، سعی کنید بتوانید بازدهی سریع و موثر را انجام دهید. اگر با سرویس های تلنگر به راحتی کنار بیایید ، خیلی عقب ایستاده اید! خود را مجبور کنید که جلوتر به جلو بروید.

روش

2

در هنگام رالی

تصویری با عنوان ایستادن در مرحله بدمینتون مرحله 5

1

راکت خود را همیشه آماده کنید. به شما این امکان را می دهد که شاتلک را سریعتر به حریف برگردانید. همچنین ، به شما این امکان را می دهد تا برای خرد شدن یا حمله به بدن آمادگی بیشتری داشته باشید.

تصویری با عنوان ایستادن در مرحله بدمینتون مرحله 6

2

همان کاری که تکان دادن انجام می دهد ، همیشه زانوها را خم کنید. اگر پاهایتان را کنار هم قرار دهید ، استفاده از شاسی های عقب ، ضربه و پرش به طور موثر غیر ممکن خواهد بود. پاهای خود را فقط در صورت قرار گرفتن در کنار هم یا قرار گرفتن در کنار هم قرار دهید.